Een klein fragment

Gisteren heb ik niet geborduurd, maar tot nu toe ziet het voor Ilse's baby er zo uit.
Wat het is? Ik kan wel een paar aanwijzingen geven: het patroon staat in de CrossStitchter nummer 225.
En het is magisch! Meer wil ik er niet over kwijt.

Koninginnedag in mijn dorp was niet zo wat ik er van gehoopt had. Er was een kleine kermis, meer voor kleine kinderen en een veldje waar muziek werd gespeeld en bier gedronken wordt.
Geen vrijmarkt of iets dergelijks.
Een kindervrijmarkt doen ze in dit dorp op 5 mei. Misschien ga ik daar eens snuffelen.

Ik ga proberen vandaag weer een paar steekjes te zetten. Maar ik moet toe geven dat dat de laatste tijd niet zo wil lukken. Op een of andere manier heb ik er geen zin in, dan moet ik me echt toe zetten. Hebben jullie daar ook last van?

Reacties

  1. Absoluut ook last van, ligt al weken stil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, daar heb ik ook wel eens last van. Niet te hard aantrekken, het is en blijft een hobby hé, niets moet.
    Je kan het dan beter eventjes aan de kant leggen, de zin komt wel weer terug.
    Ik ben trouwens reuzebenieuwd naar je werkje. Het heeft alvast mooie kleurtjes.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Celine, leuk dat je op mijn blog was. De note swap is wat mij betreft voor herhaling vatbaar, dus de volgende keer doe je gewoon gezellig mee!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten