Crea 5220: Doodelen

Doodelen, wat is dat nou weer?
Ik kwam er achter dat het 
tekenen was, zonder na te denken. 
Dat vind ik moeilijk,  dan komen er rare dingen uit.

Op Pinterest zag ik leuke doodles, 
met een beschrijving stap voor stap. 

Ik pakte een leeg vel papier.


De blauwe pen heb ik ingeruild voor een zwarte pen.

Dit is het eindresultaat:

Ik vond het een leuk om te doen.
De figuurtjes zijn niet moeilijk. 


Deze vind ik goed gelukt. 
Zelfs Naomi vond ze leuk.
Ik moest er een paar tekenen:


Ik ga zeker weer eens doodlen, maar 
dan wel met een voorbeeld. 

Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

Reacties

  1. Ohhh wat heb je dat leuk getekend Celine, je hebt de smaak te
    pakken hé, vind ze allemaal goed gelukt. De giraf is inderdaad
    heel grappig. En Naomi heeft ze dat taartje in het groot zelf
    getekend? Knap hoor............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het zó leuk vindt dat je het nóg eens gaat doen! 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ging je duidelijk goed af, heel mooi geworden.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tekeningen! Ik snap best dat Naomi ze mooi vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful and joyful! Relaxing draw in freedom...
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch heerlijk, zomaar even wat zitten tekenen! En gezellig, zo samen met Naomi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zomaar wat tekenen.... man! wat een mooie tekeningen heb je gemaakt. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk lekker creatief te doen... ik wil dat ook weer oppakken dan met kaartjes. Groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kan deze tekeningen ook uitknippen en plakken bij leuke fotos in een album of uit een lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten