Crea 5220: Kleurboek


Ik heb verschillende kleurboeken. 
Geen hele dure, gewoon van de Action of Kruidvat.
Maar ik beleef er wel plezier aan.
Op de foto ontbreekt er nog 1,
namelijk Johanna's Kerst kleurboek.



Vandaag laat ik zien wat ik heb 
gekleurd uit dit kleurboek:



Ik koos voor deze kleurplaat,
met vissen...

En zo ziet het er uit na een paar dagen
kleuren.


Die laatste vis....
Welke kleuren combinatie zal ik eens doen?
Ik nam maar een kop gember thee
en keek naar mijn kleurtjes. 




Ik vind het goed gelukt.

Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

Reacties

  1. Ik vind het héél goed gelukt. Mooi zoals je de kleuren hebt gecombineerd. Deze opdracht was op je lijf geschreven denk ik.☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt veel kleurboeken! Mooi, de vissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful collection! I love the book about cat! It's a real relaxation. Delicious fish! Coincidence? I'm drinking ginger and lemon! Happy Summer!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou is dit een fijn onderwerp, denk ik...
    Maar je hebt wel een hele intensieve pagina gekozen. Hij is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede hobby met dit warme weer. Ziet er weer goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten