Dag 352: Overzicht WIPGO juni

 Op 21 mei schreef ik hier dat ik mee doe aan WIPGO.

De nummers voor de maand juni waren: 9 en 16.

Mijn nummer 9 was het zomers gevoel:

Ik had voor dit niet echt een doel gezet, gewoon 2 weken borduren en ik zag wel wat er gedaan werd.

Dat resulteerde in dit:


Paar details uit het werk:






Nr 16 was het Uilen Patchwork deken



Deze zielige uil ziet er niet meer zielig uit:


De Lees uil:

Hij heeft boeken en leest.


Ik had gisteren het roze boek gemaakt en ik twijfelde of er nog een boek erbij moest.

Ik heb het weggelegd, volgende keer weet ik het...

Nu verder met Harry P.







Reacties

  1. Wat zie ik een boel prachtig borduurwerk Celine, en leuk ook dat je detail
    foto's laat zien, dan zie je pas hoe mooi je dat gemaakt hebt.
    De uil vind ik ook enig geworden en beslist niet zielig meer!!!
    Veel succes met de vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg mooi die uil die voelt zich zo helemaal thuis . En......bijna het jaar rond super knap !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten