Recept van de maand: Pasta met garnalen en spinazie

Hazel eet vanavond niet mee, daarom gaan Bodile en Ulle een gerecht maken met garnalen!


Ze hebben gekocht:
Wokgarnalen met knoflook
Hollandse garnalen
Pasta naar keuze
Cherrytomaten
Diepvries spinazie



Bodile snijd de cherrytomaten door de helft.
Ulle heeft alvast een pan met water opgezet.


Bodile bakt de grote wokgarnalen met knoflook in de pan.


Daarbij komt de spinazie en de cherrytomaten.
En ook de Hollandse garnalen.


De pasta is klaar!
 
Ulle en Bodile maken samen het bordje op.
Nog een paar basilicum blaadjes er boven op.

Eet smakelijk!

Mocht je dit recept willen maken, 
dan kan je het hier na lezen.


Kijk ook eens bij deze dames, die hebben ook lekker eten!

Anita ( Juffrouw Ooievaar )

Elisabeth ( Busy Bessy 2 )

Josephine ( Création )

Dini ( Dientjes bezigheden )

Miriam ( Borduurblog)

Daphne ( Post van Daphne )


Doe jij ook mee met de Recept van de maand

en wil je hierbij komen te staan?

Laat het mij even weten.
 
















Kijk ook eens bij deze dames, die hebben ook lekker eten!

Anita ( Juffrouw Ooievaar )

Elisabeth ( Busy Bessy 2 )

Josephine ( Création )

Dini ( Dientjes bezigheden )

Miriam ( Borduurblog)

Daphne ( Post van Daphne )


Doe jij ook mee met de Recept van de maand

en wil je hierbij komen te staan?

Laat het mij even weten.

Reacties

  1. Dat is soms wel even fijn als er eentje niet mee-eet; dan kun je iets kiezen wat niet zo geliefd was...
    Nou ben ik ook niet echt een liefhebber van garnalen, maar dan doe ik er toch stiekem kip in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bodille en Ulle hebben weer lekker gekookt. Zelf ben ik niet zo dol op garnalen maar die kun je ook makkelijk vervangen door cashewnoten of champignons of kip, want ik ben wel dol op pasta en spinazie! Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een mooi verhaal en fotoverslag gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk recept, wij lusten ook garnalen en zo in de pasta klinkt als een recept wat regelmatig op het menu komt. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die twee weten wat lekker is!
    Je mag mij ook wel in 't lijstje met links opnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er zeer aantrekkelijk uit Celine, en het smaakt ongetwijfeld
    ook heel lekker. Bodile en Ulle hebben er en mooi gerecht van gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, Bodile en Ulle kunnen er wat van.
    Ik hou wel van garnalen, dus........

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten