Het is weer voorbij

Die mooie Staycation....

Ik had een lijstje gemaakt van wat we konden doen.
Er stonden leuke dingen op, niet alles hebben we gedaan, maar dat hoefde ook niet. 
Wat hebben we wel gedaan?
  • Opgeruimd
  • Aardbeien plukken 
  • Thuis gebleven
  • naar een speeltuin geweest waarin een klein zwembadje stond
  • op verjaardag visite geweest bij een oom en in Wageningen
  • Met opa naar het graf van oma geweest 
  • Naar de Leidse markt voor fruit
  • Naar de Efteling
  • Geitjes melk gegeven bij het Geertje
  • Gewandeld en gespeeld in Meijendel
  • Dagje Blijdorp
Een paar foto's:
Samen met Nonna de eend een bubbelbad geven.
Tuin is van mijn ouders.

Speeltuin met zwembad toen het zo heet was!


Samen met mama in een draaimolen in de Efteling.

Familiefoto! In Blijdorp.
 Ik heb genoten van mijn gezin de afgelopen 3 weken, wat is het ook snel voorbij. Maar een 4-de week, nee dat zou ik niet willen. Het is precies genoeg zo.
Morgen weer achter de kassa, ik heb wel weer zin in een andere omgeving en mensen.
Deze vakantie heeft me wat opgeleverd: een fijne band, een kamer die goed opgeruimd is, de zin voor het borduren en bloggen!
Hou mijn blog maar in de gaten.


Reacties

  1. Dat klinkt als een heerlijke vakantie, werkze weer
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo,n tijdje met elkaar! En nu weer in het gewone ritme, dat is ook wel weer lekker. Bedankt voor het mooie kaartje!!En lekker door gaan met bloggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten