Nieuwe WIPGO bord

 Op  28 mei 2022 vertelde ik over WIPGO.

WIPGO is een soort Bingo met borduurwerkjes.

Dit was mijn bord in 2022:


Deze projecten stonden er op:

ABC Kussen

Travel-SAL

Uilen Patchwork deken

4  Madonna

Pauw

Japanse dame(s)

7 Doodle 

Lapjes Kerst

9 Zomers gevoel

10 Sinterklaas merklap

11 Harry Potter kussen

12  Efteling

13 Vrije Keuze

 nrs 14 tm 25 waren de bovenstaande projecten in een andere volgorde.


Dit jaar wil ik weer meedoen met WIPGO, maar dan met een nieuw bord en doel.

Ik heb per project een doel gemaakt wat realistisch is.  Bijvoorbeeld: 1 uil borduren. Niet 2 weken borduren aan 1 project en dan het andere. Soms heb ik geen zin om te borduren en dan gaat het mis.


Dit word mijn nieuw bord:


Hier opstaan oude bekende, maar ook nieuwe projecten.
De nieuwe projecten heb ik niet gekocht, maar lagen nog gewoon op mij te wachten in mijn atelier.

Dit zijn de projecten met het doel er achter:

1 Efteling doel: 20 vierkantjes

2 Halloween Doodle doel: 70 cm

3 Sinterklaas merklap doel: 1 figuur

4 Zomers gevoel doel: 1 figuur

5 Travel SAL doel: 1 land

6 Uilen Patchwork deken doel: 1 uil

7 Harry Potter doel: 1 figuur

8 ABC Kussen doel: zeepaard/zeemeermin

9 Hert kussen Nieuw! zie maar hoe ver je komt

10 Elsa kussen Nieuw! zie maar hoe ver je komt

11 Dikkie Dik ABC Nieuw! stof zoomen en de rand / 2 letters

12 Shaun het Schaap Nieuw ! stof zoomen/ 1 schaap

13 Vrije Keuze

14 Klok Nieuw! Zo ver mogelijk, zou leuk zijn als het af is en hangt

15 Kleine Efteling figuurtjes Nieuw ! 1 figuur *

23 Diamond painting doel : 1 strook van 10 hokje hoog


De nummers 16 tm 22 en 24 & 25 zijn bovenstaande projecten met dezelfde doelen


* In plaats van de kleine figuurtjes, mag ik ook aan de Efteling werken


Het lijkt mij ook leuk om iets te doen als ik Bingo heb. Maar ik weet nog niet wat.


Reacties

Een reactie posten