Poppen dinsdag

Zoals jullie weten , doen Hazel, Ulle en Bodile mee met de Crea 5219.
Omdat zij elke week een blog online zetten, kwamen de Breimeisjes op het idee om mijn blog op de lijst te zetten.
Welke lijst? De lijst van poppenblogs, elke dinsdag komt er een blog online over, met, of door poppen/ knuffels.

Dit vind ik zo leuk, dat ik na lang wikken en wegen heb besloten om ook op dinsdag een blog online te zetten van Hazel, Ulle en Bodile. Die zijn dan weer anders dan de Crea 5219.
Vanaf dinsdag 14 mei ga ik mee doen.  

Ik hoop alleen niet dat ik straks mijn blog moet omdopen in : Made by Hazel, Ulle en Bodile.


Reacties

  1. Ben benieuwd zus... jouw verhalen zijn erg leuk.succes liefs van je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook mee gaat doen, gezellig :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, jouw blogjes over Hazel, Ulle en Bodile passen idd helemaal in het rijtje van poppen-blogs.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je verhaaltjes zo leuk! Ik denk dat er mensen zijn die alleen naar de poppendagblogs kijken en die wilde ik vooral even laten mee genieten. Erg benieuwd naar je andere verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten