Terugblik op donderdag: Harry Potter

Sinds ik Marjan en Akkelien volg, spookt er door mijn hoofd om ook op
donderdag een terugblik te plaatsen.

Dus bij deze....



Op 29 juli 2012 schreef ik op dit blog voor het eerst over mijn Harry Potter lap.
Ik heb de patronen uit dit boekje

Afbeeldingsresultaat voor harry potter borduurboekje
Ik neem aan dat iederen Harry wel kent?
Niet?
In een notedop:
Harry werd als baby ondergebracht bij familie omdat zijn ouders waren vermoord.
Toen Harry 11 jaar werd, kwam hij erachter dat hij een tovenaar was.
Hij ging toen naar een tovenaarsschool.
Vanaf dat moment beleeft hij avonturen die te maken hebben met de moordernaar van zijn ouders.

Ik ben, was een fan van Harry Potter.
Daarom ging ik die lap borduren, op mijn manier toen.

Oooh wat ziet dit er slecht uit!
Ik borduurde toen elk kruisje was een hokje op het stof en de volgende ging naast met een stukje wit ertussen. 
Ik hoop dat je begrijpt van ik bedoel.

Ik vind het nu vreselijk om naar te kijken, ( vanwege de borduurtechniek )
ik weet ook niet goed wat ik ermee ga doen.
Verder op dezelfde lap borduren, of
gooi ik de lap weg, en begin weer overnieuw.

Dit wordt vast ooit vervolgd.




Reacties

  1. heerlijk zo'n oude lap en toch wel heel mooi. Iedereen heeft wel een werrkje die niet is zoals je het had bedoeld, Ik heb mijn eerste viltpopje ook nog met een veel te groot hoofd ziet er niet uit maar ik bewaar hem wel in een doos :)) Leuk dat je die lap op je eigen manier gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, geweldig! Ja, ik heb ook genoten van de verhalen van Harry Potter. Op zich vind ik het borduurwerk wel mooi! Ik ben benieuwd naar dat vervolg, ooit :-)
    Ik plaats zo een linkje in mijn blog!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geeft toch niet je moet eigenlijk denken toen je dit gemaakt had veel plezier in heb gehad
    Ik heb ook van.mijn eerste kaarten ik denk nu oh ik ben vooruit op gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet je gewoon zo laten hoor, later kun je er om lachen. Het hoeft toch niet perfect te zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die witte draadjes ertussen wel een grappig effect geven!
    Leuk dat je ook mee doet aan de Terugblik, ik zal proberen (😉) wekelijks een link naar je blog erbij te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet je echt bewaren, kun je zien of je vooruit bent bent gegaan. Volgens mij wel, toch ?
    Groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze dochters zijn helemaal fan van Harry Potter. Ik was er nooit zo van gecharmeerd, maar leer het inmiddels beter kennen en waarderen.
    Je lap bewaren of niet? Het is een mooi tijdsbeeld, van jouw lessen in borduren. En dat je met oefening beter bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten