Crea 5220: Blauw


Ik heb deze kleurplaat uitgezocht om te kleuren
in de kleur:


Blauw!
Ik weet nog niet of ik de potloden ga gebruiken.
De kleurplaat bevat namelijk hele kleine, fijne figuurtjes.

Met een licht blauwe potlood ben ik zachtjes gaan kleuren.
Ik bedacht mij dat over potlood makkelijk stift kan worden gekleurd,
en zeker blauw op blauw.


Dit is het eindresultaat. 
Ik wilde nog grijs of zilver toevoegen,  
maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
Het is prima zo.

Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

Reacties

  1. Prachtig geworden Celine, wat kan jij mooi precies werken zeg,
    heel geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker prima zo! Wat een mooi effect door alleen maar tinten blauw te gebruiken en wat een verschil tussen de eerste foto en de laatste. Dit werk kan zo in een lijstje, mooi Céline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden, rustgevend ook hè om te gaan zitten doen.
    Tenminste dat vind ik dan, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's delicious! I love the blue color, it's definitely relaxing...
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een gepriegel! Knap, zo precies. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is wel heel fijntjes. Heerlijk ontspannen bezig geweest denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten