Marathon de point du croix

Donderdag 15 oktober, had ik een dag vrij.

Geen kind en man ging 's middags werken.

Dus ik besloot om een 

Marathon de point du croix ( borduurmarathon )

te gaan houden.

Ik hield in dit blog bij hoe het ging.

Dit was mijn schema:

Er kan van afgeweken worden...

Klaar voor de start:

af!

Ik begon met mijn Christmas Stitch-a-long.


Na een ruim een uur borduren, en een aantal fouten verder
was het tijd voor :


fruit en een postcrossings kaart te schrijven.

Daarna ging ik weer verder met de
Christmas Stitch-a-long.


Ik heb hem voor de lunch afgekregen.
Althans, het geborduurde gedeelte.
Na de lunch ben ik een wandeling gaan maken.
Die ging naar een brievenbus op 12 min loop afstand.
Er zit wel een brievenbus dichterbij, maar ik wilde even tussenuit.

Na de wandeling heb ik het borduurwerk afgewerkt,
hoe het eruit zag, volg mijn blogs over de 

Ik heb inmiddels gezeldschap gekregen:


Wat ga ik hier mee doen?


Het wordt iets rond en rood. De rode garen heb ik

uit het bovenstaande borduurpakket gehaald:


De marathon is afgelopen.

En wat ik ga borduren met die rode garen, let op mijn blog!

Vond ik het leuk?  Ja! dit is voor herhaling vatbaar.

Reacties

  1. Wat een leuk idee. En wat een leuke resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice idea! Good colored spreaders!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Lekker een hele dag handwerken. En je hebt volgehouden , dat is het leukst van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Lekker een hele dag handwerken. En je hebt volgehouden , dat is het leukst van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Lekker een hele dag handwerken. En je hebt volgehouden , dat is het leukst van alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten