Dag 293: Poppendinsdag: Vriendenboekje met

Hazel kijkt altijd het vriendenboekje na voordat ze het doorgeeft

Bodile had het laatste in geschreven:


Alles kan je hier terug lezen.

Maar wie mag er nu in het Vriendenboekje schrijven.

Hazel dacht na en kwam met Witje!



Hazel geeft het boekje aan Witje en dit zijn de antwoorden :


 1. Wat is jouw naam?            

Mijn naam is Witje. Ik ben genderneutraal .Geen jongen of meisje, gewoon Witje.                                                                                   

2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?      

Samen koffie drinken en ik mag vaak in het bos zitten als Naomi naar school is.

3.Waar ben jij bang voor? 
                
Dat Naomi mij niet meer lief vind. Dat ik haar niet meer kan troosten.

4.Wat is je lievelingseten?    
      
Met rode wangetjes schrijf ik dit: Pizza, pasta, patat, pannenkoeken en patat.

5. Welke kleur vindt jij mooi?  
  
 Wit natuurlijk.     

6. Wat is je lievelingsdier?      
   
Alle dieren op aarde. Ik slaap in bed met verschillende dieren en die zijn allemaal lief!       

7. Wat wil nog eens doen?     

Een grote verre reis maken en Naomi knuffelen.          

8. Wie zou je willen ontmoeten?  

 Een beroemde knuffel. Geen idee dus.



Witje vroeg aan Hazel of hij het boekje mag doorgeven aan een andere vriend. En dat die het weer doorgeeft aan iemand anders. Zo zouden er allemaal verrassende vrienden in staan.
Hazel vindt het een goed idee, ze is benieuwd aan Witje het boekje doorgeeft!


Het Vriendenboekje is in oktober gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand,schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.


Reacties