Made by Céline in februari

 Elke maand laat ik zien wat ik gemaakt heb, inclusief mijn  WIPGO  projecten.
Daarom noem ik het Made by Céline.



In januari begon ik met de Elsa kussen.
Deze heb ik in februari afgemaakt. 
Naomi is erg blij mee:



Ik ben op 5 februari begonnen met geheim project nr 2:


Als dit af is, vertel ik er meer over.



Harry Potter was mijn WIPGO nummer 7.
Mijn doel was om Harry benen en een bezem te geven.
Dit is het resultaat:





WIPGO 11  was de Dikkie Dik ABC


Deze ziet er nu net zo uit als de foto...
Doel niet gehaald dus.
Maar dat geeft niet, Dikkie Dik krijgt nog een kans als WIPGO 24 aan de beurt komt.

Wat heb ik nog meer gemaakt in februari?
 Ik ben begonnen met kleuren op nummers.

En deze Bullet Journal pagina heb ik gemaakt:


Het zwarte ♡ staat voor de aardbeving in Turkije en Syrië. 
Het ♡ eronder is voor Naomi.  Want zij heeft 10 rondjes gelopen voor een sponsorloop.
Geen rondjes rennen, nee , ze moest klimmen en klauteren.  Springen van hoge kasten ( in de gymzaal )
Naomi heeft hier wat moeite mee  gehad.
Ik ben dan ook enorm trots op haar!




Reacties

Een reactie posten