Made by Céline juli

  Elke maand laat ik zien wat ik gemaakt heb, inclusief mijn WIPGO projecten.

Made by Céline dus. 


 In de maand Juli heb ik vakantie gehad. 

We zijn een midweek weg geweest en 2 weken thuis gebleven. 

Daarom heb ik deze maand wat geborduurd.

Kijk je mee wat ik gemaakt heb?


De nummers van Wipgo deze maand waren:

9 ,21 en 13.

Sinterklaas merklap was nummer 21.

Doel was om 1 figuur erbij te borduren, zou dit gelukt zijn?


                 Dit is veranderd:





Vol verwachting klopt ons hart... 

Het was een kerst patroon, die ik verSinterklaast heb.

Kleine meisjes worden groot, Naomi weet deze maand alles van het geheim van Sinterklaas.

Ik ga zeker nog verder met deze merklap, want ik hou meer van Sinterklaas dan de Kerstman...

En wie weet wordt ik nog ooit over een lange lange tijd eens oma....


Wipgo nummer 9 was het hertenkussen.

Deze is helaas niet uit de verpakking gekomen.

Maar niet getreurd, de hertenkussen komt nog voor op mijn Wipgo bord op nr 19.


Wipgo nummer 13 was Vrije keuze. 

Iedereen kan dat op zijn/ haar manier invullen.


Nancy is bezig met de Efteling te borduren. Het leek haar leuk om een stitch-A-long te maken.

 Ik heb nog de oude Efteling pakket liggen. 

Daarmee was ik voor het laatst was op 31 augustus 2022. Toen zag het er zo uit :


En na een paar dagen borduren zag het er zo uit :


Bij deze Stich a-long zit geen tijdsdruk of limiet. Gewoon op je eigen tempo.
Prima voor mij!


Ook heb ik de Summer stitch a-long af gemaakt en verwerkt.
Hier hangt het even in mijn atelier, maar het is nu verhuisd naar
Hazel, Ulle en Bodile.





Ik had zin na deze borduurwerkjes om een uil te maken van



De blauwe uil staat te schuilen met een klein uiltje voor de regen.



Vandaag ben ik weer begonnen met werken, ben benieuwd hoe veel ik kan borduren in augustus.

De nummers van Wipgo augustus zijn:

18: het ABC- kussen
24: Dikkie Dik ABC


Reacties

  1. Wat heb je veel geborduurd! Maar ja, als het je hobby is, dan gaat het bijna vanzelf hè...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten