Made by Céline: Augustus

  Elke maand laat ik zien wat ik gemaakt heb, inclusief mijn WIPGO projecten.

Made by Céline dus.  


Deze maand waren de Wipgo nummers 18 en 24 aan de beurt.

Mijn Wipgo nr 24 :


Altijd leuk een nieuw project. 

Ik heb geborduurd totdat ik een fout zag: 


Bij een kopje koffie in de achtertuin ging ik  rustig na kijken.

Helaas heb ik de fout niet gevonden, dus heb ik  alles er uit gehaald. 

Ik zat heerlijk in het zonnetje,dus was het geen straf.

Dit is wat ik geborduurd heb vanaf poging 2:

Ik had zo veel plezier aan Dikkie Dik, dat ik de andere WIPGO niet heb aangeraakt. 

Volgende keer beter, hij staat nog op de lijst bij nummer 8.

Ook van mijn goede voornemen om deze maand een Advent Animal te borduren, 

is mislukt. Hopelijk haal ik de schade in de komende maanden in!


De WIPGO nummers voor september zijn: 1 en 15.




Reacties

  1. Nou, Dikkie Dik is ook tè leuk om zomaar af te raffelen... Die andere projecten komen wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten