donderdag 1 augustus 2024

Terug keer

Hallo allemaal!

Na een tijdje afwezig te zijn op mijn blog en in blogland, kom ik weer terug.

Alleen er komen voorlopig geen verhalen over Hazel, Ulle en Bodile.

( maar ze verdwijnen niet helemaal van deze blog )

Ik ga me meer op mijn hobby concentreren. Borduren dus.

Mijn bedoeling is dat ik laat zien hoe ver ik ben met een borduurwerkje en hoe het afgemaakt is.


Ik kijk graag naar Nederlandstalige Flosstubes, dat zijn filmpjes op YouTube. 

Daarin vertellen dames met welke borduurwerk ze bezig zijn en welke ze af hebben gemaakt.

Ik heb er maar 2 gevonden die het in het Nederlands doen:

Jessica en Nancy

 Ik wil zelf ook zoiets doen, alleen zonder de camera voor mijn neus...

Daarom ga ik bloggen over mijn borduurwerk.

Vanaf 1 september ga ik proberen om regelmatig iets online te zetten.

Ik ga ook proberen om bij mijn volgers langs te komen!


Tot gauw,

Groetjes Céline




2 opmerkingen:

Kawaii doodle

 Dit zijn de Kawaii figuurtjes die ik heb geborduurd.  Na een paar weken, kwamen er een aantal figuurtjes bij.  Een Raket ijsje, theepot, sc...