Halloween kussen is AF!

Oh oh wat ben ik blij om op mijn blog te melden dat de Halloweenkussen af is!
 Zo ziet de kussen er nu uit. Ik heb geen spook of kookpot gemaakt, het werd anders te druk.
Dit is op mijn 2 zits bank, maar hij komt op de 3-zits bank terecht en dan ziet het er zo uit:

 De kussen met het hert, hebben we bij Blokker gekocht. Mijn schoonmoeder, Wil, hield van herten. Helaas is zij overleden op 12 januari 1995. Ze was 46 jaar oud. Mijn man, Andre was toen  14 jaar oud.
Daarom zijn herten voor ons ook speciaal.

Wat betreft Halloween-kussen nr 2, ik heb besloten om deze niet te maken. Ik zou deze maken voor ons nichtje Sera, maar ik ga het niet meer redden voor 31 oktober. Sera is ook heel gek op paarden, en ik heb een heel mooi borduurpatroon van 2 paarden. Deze ga ik voor haar maken, ze is op 3 februari jarig. Dus dat moet wel lukken!


Reacties