Wie opruimt heeft, gratis boekjes

Vandaag heb ik een paar lades opgeruimd van mijn bureau, wat ik daar aan borduurspullen tegen kwam!
Ik heb jaren lang het Engelse blad, CrossStitcher gekocht. Elke maand zat er een cadeau-tje bij. Kleine borduurwerkjes met vilt, aïda, garen en naald. Deze heb ik allemaal op een hoop in een lade gestopt. En vandaag heb ik die opgeruimd.

Tussen al die dingen vond ik ook nog 4 boekjes. Boekje nr 1 gaat over Hardanger. Ik borduur niet in deze techniek en ben het ook niet van plan om het te gaan leren ( ik heb nog zoveel andere dingen te borduren ).
Naar de kringloop kan ik het altijd brengen, maar ik dacht dat misschien dat de lezers van mijn blog wel geïnteresseerd zijn. Het gaat om dit boekje:


Deze 3 boekjes heb ik dubbel:





Als je een boekje wilt hebben, laat het me weten. Ik stuur het gratis naar je op. Ik heb graag dat het naar een liefhebber gaat!
Wel voor 16 februari 2013 reageren. Daarna gaat het naar de kringloop.

Reacties

  1. Leuk dat je op mijn blog reageerde. Super die boekjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ze best graag willen hebben, verz. kosten mijn rekening. Als het anders toch naar de kringloop gaat, ik zou er heel blij mee zijn.

      Verwijderen

Een reactie posten