2e Update Paarden voor Sera

Helaas ik krijg het niet af, het  paardenkussen voor Sera voor haar verjaardag op zondag 3 februari.
Tot nu toe heb ik dit geborduurd:
Er zit in het laatste stukje bij de neus, een fout. Deze moet ik nog herstellen.

Gelukkig is dit kussen niet het hoofd-cadeau, wat we willen geven aan Sera. We hebben wel iets anders, maar dat blijft een geheim. Want Sera kan dit ook lezen!
Aankomende week ben ik een weekje vrij, daarin wil graag verder met de paarden. Dan heb ik meer tijd en rust om te borduren en updates te plaatsen!

Reacties

  1. Hello Celine

    Just found your blog.
    Your horse project is looking lovely!
    Happy stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je het niet af krijgt, het wordt in ieder geval wel heeel mooi! En dan houdt Sera dus nog een kadootje tegoed ;)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo laat mijn dochtertje het maar niet zien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten