Hazels blog: Dierentuin.

Zo ik zat er klaar voor !

Lekker in de tas van Céline.
Want ze gingen gisteren een dagje weg.
Naomi lieten ze achter bij de schoonzus van Céline.
Daar had ze het prima naar haar zin.

En waar gingen wij naar toe?
Wij gingen naar de dierentuin!

Ik heb tijgers gezien, mooie dieren. Maar geef mij maar Beauty, die kan je nog aaien!

Hier zit ik bij het bord van de Bongo.
Die lag trouwens te slapen in het zonnetje!

Deze aap kreeg een doos om er mee te spelen.
Zo te zien kan hij dat goed!



We gingen ook op expeditie in het Berenbos!
Daar wonen alle beren die ze hebben gered.
Ik vind dat zo zielig, beren die moeten dansen of op de foto met toeristen.
Alleen voor het geld, maar daarvan zien ze niets van terug!
Ze worden beer-onvriendelijk behandeld.
Gelukkig zijn er mensen die over de beren willen ontfermen.


Hier zit ik op een ijsbeer. Céline staat naast me, zodat ik er niet kan
afvallen.
Het was best wel druk in de dierentuin.
Maar het zonnetje scheen!



Na de dierentuin beleefde ik nog een avontuur!
Ik ontmoette nieuwe mensen, en nieuwe dieren!
Nieuwsgierig?

Lees het HIER!

Reacties

  1. Zoooo leuk en gezellig dat jullie ons even aandeden!
    Naomi ook genoten??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten