Letterbox Swap en Pasen.

Een tijdje geleden, heeft Lien een brievenbus ruil georganiseerd.
Ik vond dit wel leuk om mee te doen. Mijn ruilpartner werd Zaanse Zolder.
Van haar heb ik deze mooie doos gekregen:



Dit zat er allemaal in:




En wat is dat allemaal?
Hier komt een kleine greep:
  • een Paas-haas broche
  • kaarten van een kat en een uil
  • zaadjes voor viooltjes
  • een onderzetter
  • stickertjes
  • applicaties van een uil, vlinder en lolly
  • stempeltjes
  • magisch handdoekje met gelukspoppetje
  • een geurende kussentje
  • een rolletje masking tape
  • slingers
  • een mooie brief
en nog veel meer!

En wat heb ik naar haar gestuurd?

Een kleine greep uit de doos. 



Was ze er blij mee? Ja zeker, kijk maar op Zaanse Zolder!

Vandaag is het Goede Vrijdag, de dag waarop Jezus gestorven is aan het kruis.
Gisteren heb ik de Passion gekeken, dit jaar in Enschede.
Ik vond de beelden van de stad erg mooi gemaakt,
Jeroen van Koningsbrugge speelde Judas, hij zong van Marco Borsato het .lied Wit Licht. Dat was zo mooi gezongen!
De rest vond ik middelmatig of slecht, zeker Shirma Rousse die Maria speelde, ik kon haar niet verstaan... Hebben jullie gekeken en wat vonden jullie ervan?

Vandaag heb ik gewerkt achter de kassa.  Het was niet heek erg druk, maar het viel me wel op dat  Pasen een (vr) Eet festijn is geworden,  net zoals de Kerst.
Ik had een grote gele bloem in mijn haar en van de Zaanse Zolder had ik een mooi Paaskonijn broche gekregen, die heb ik ook op mijn Albert-Heijn jasje gedaan.
foto gepikt van Zaanse Zolder.

Ik hoop in dit Paas-weekend wat te borduren. Zaterdag vieren mijn man en ik onze 70ste verjaardag...
( Hij was 31 maart jarig en ik ben op 13 april jarig )
Zondag hebben we geen plannen en voor de maandag ook niet. Ik ben ook blij dat ik de dinsdag nog vrij heb, kan ik lekker bij komen.

Fijne Paasdagen iedereen!



Reacties

  1. Wat leuk! Nu ben ik maar zo ook op jouw blog terecht gekomen!
    Gefeliciteerd met je moederschap.
    Fijn Paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! En wat een prachtige paas-broche.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow ik lees het nu pas, fijn dat je er blij mee was, ik geniet ook van jouw post.
    Ik kijk ieder jaar naar de Passion, ik vond het dit jaar ook niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten