Wandelen en een beetje borduren

Op Hemelvaartsdag gingen we wandelen naar het Leidse Hout.

In het Leidse Hout kwamen we deze witte bloemen tegen:



We vinden ze erg mooi, maar we hebben geen idee hoe ze heten. Weet iemand dat?




Ik ben ook een beetje bezig met borduren, niet met de Madonna maar met dit. Ik was er ooit mee begonnen, maar niet verder meegegaan.

I
Dit had ik al gemaakt.


Vrijdag liep ik van het Kinderdagverblijf terug naar huis. Ik besloot via het Bos van Wijckersloot te lopen. Ik kwam langs het oorlogsmonument. Op 4 mei wordt hier de dodenherdenking gehouden.
Ik ben er 1 keer geweest, 2 jaar geleden. Zeer indrukwekkend!

Reacties

  1. dat is Daslook, het blad kun je eten (knoflooksmaak)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zeer benieuwd naar de volgende update van het borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten