Verloren en gewonnen tijdens de baby douche!

Ik heb iets verloren.... geen sleutels of pasjes..gelukkig niet. Mijn hart heb ik al 15 jaar geleden verloren aan mijn grote liefde André en sinds januari aan Naomi. Maar daar gaat het niet om.
Nee, ik heb een weddenschap verloren.

Mijn vriendin Isabella is in verwachting. Er werd een babyshower voor haar georganiseerd.
Reintje had dit geregeld, via Facebook kwam ik in contact met haar. Wij gingen gokken,Reintje zei dat het een meisje is. En ik hoopte dat het een jongetje is, want dan kon ik Naomi aan hem koppelen, zodat we een familie zijn....Isabella bracht het verlossende woord. Ik had de weddenschap verloren.
Reintje en ik hadden gewed om 5 euro. Ik vond het geen leuk idee om het zomaar te geven, maar ik bedacht iets.
Kijken jullie mee?
Dit zat er in, blauwe en roze hartjes snoepjes en een klein kaartje met de 5 Euro erin.
Waar in Céline?



In een zakje met een uil!
Reintje vond het hartstikke leuk!
Zo hadden we de huiskamer van Reintje versierd.

Isabella was zeer verrast door ons! Ze had helemaal niets in de gaten.
We hebben haar flink verwend met kado's. We hebben spelletjes gedaan, zoals een veiligheidsspeld zoeken in een vaas met rijst, Baby ABC en het verboden woord.

cupcakes gemaakt door Reintje,
deze foto is door Reintje gemaakt.
Allemaal lekkernijen gemaakt door Reintje.
Foto is ook gemaakt door Reintje.
       

Isabella met haar speciale glas.


Ik heb zelf een prijs gewonnen met het Verboden Woord. We kregen ieder een veiligheidsspeld op gespeld. Het woord dat verboden was...baby. Iemand die baby zei, moest haar speld inleveren aan degene die had gehoord dat zij baby zei. Aan het eind van het feestje, werd er gekeken wie de meeste veiligheidsspelden had....


fotograaf: Reintje
Kijk eens hoe blij ik ben met mijn prijs!
 Het was een zeer geslaagde verrassing voor Isabella, we hebben flink gelachen.

Nu lekker bij komen en misschien dat ik morgen een paar kruisjes kan zetten, vandaag gaat het niet meer lukken.



PS: Ik heb toestemming gevraagd aan Reintje om haar foto's te plaatsen, en aan Isabella om haar foto te plaatsen. Ik vind het namelijk zelf vervelend om op Internet te staan met een foto zonder mijn toestemming.

Reacties

Een reactie posten