Vakantie blog: De aap uit hangen.

Gisterochtend kwam de regen met bakken uit de hemel. Geen weer om in de zandbak te spelen.
Andre heeft een film aan gezet, een kind vriendelijke film, Aladdin.


Maar Naomi had veel meer zin in Dikkie Dik:

En ik ging lekker bloggen en borduren, terwijl de wasmachine aanstond en iets in de oven....
een chocolade cake.

Monkey town

Andre kwam op het idee om ergens heen te gaan. Hij kon alleen maar niets vinden...
Ik keek op Kidsproof.nl en kwam Monkey Town tegen. Deze zit bij ons in de buurt.

We hebben heerlijk gespeeld in de ballenbak, Naomi had het ook naar haar zin:

En ik voelde me net weer kind!
Na een tijdje te hebben gespeeld, werd Naomi erg moe. We zijn toen naar huis gegaan waar zij lekker ging slapen en Andre keek Aladdin verder af en ik werkte mijn blog bij.

Andre ging koken:


Heerlijk was het, zeker als je zelf niet hoeft te koken.

Reacties