De vraag van vandaag: 4 december

Wat wil je veranderen aan het interieur?

Ik heb een huurhuis en woon sinds 2004 in dit huis.
Ons interieur stijl heet : van alles wat. We doen niet aan mode grillen mee. Eigenlijk wat hier staat is 2e hands, ge-erft, gekocht in 2004, maar ik ben tevreden ermee.

Wat ik wil veranderen?
De vloer in de huiskamer. Nu ligt er een tapijt vloer in, nog van de vorige bewoners. Ziet er nog goed uit, maar we willen toch laminaat.  Dat hebben we in de schuur staan, nog van Andre's vaders huis.
( schoonvader is verhuisd naar verzorgingstehuis, huurwoning, nieuwe bewoners wilde niet het laminaat uit de huiskamer hebben, laminaat is nog geen jaar oud ).
Maar helaas nog geen tijd gehad om het te leggen! Andre kan het ook niet alleen leggen, zijn broer zou helpen maar heeft het ook druk. Mocht je iemand kennen, die samen met André het zou willen leggen...?


Het gaat om de bank, niet om de personen erop.. 


Een nieuwe bank wil ik ook wel, een hoekbank bijvoorbeeld. Maar dat komt pas als Naomi wat groter is. Dan weet ze dat ze niet op de bank mag knoeien. Er gebeuren nu wel ongelukjes en zelf kunnen we er ook wat van.

Ik kan nog veel meer opnoemen wat ik graag wil veranderen, maar dat zal ik je besparen. Voor al die veranderingen in mijn hoofd, moeten we ook sparen of verhuizen.... Maar dat laatste doen we niet, we hebben hier naar ons zin. Aardige buren, leuke buurt en goede voorzieningen: bushalte, school en in 2018 komt er een supermarkt aan de overkant in de nieuwe wijk  ( helaas geen AH anders had ik me daarheen laten overplaatsen....)


Reacties

Een reactie posten