Jottem

Nieuw-gebouw-4.jpg

Elke keer als ik op dinsdag naar de markt ga , of op vrijdag als ik met Naomi naar huis ga, loop ik langs Jottem. Jottem is een dagbesteding voor mensen met een beperking.

Ik zag het oude gebouw veranderen in dit mooie nieuwe gebouw.
Iedere keer dat ik het gebouw zag, was ik benieuwd wat ze erin deden. En hoe het er uitzag.

Vrijdag was er een heropening en iedereen was van harte welkom om een kijkje te nemen.
Dat was een mooie gelegenheid voor mij om een kijkje te nemen.
Vriendelijke mensen die daar werken of vrijwilligerswerk doen.

Dit is een foto van het winkeltje:
Nieuw-gebouw-6.jpg

Ik heb daar dit gekocht:

Bij Jottem hebben zo ook een bakkerij waar je broodjes, hartige taart en zoete taart kan kopen.
Dit ga ik zeker nog eens uitproberen, het lijkt mij lekker om in de lente /zomer om een hartige taart daar te kopen en thuis in de tuin met een wijntje en salade op te eten.
Ook heeft Jottem een ruilhoekje, waar je dingen kan brengen om te ruilen. Daar ben ik blij mee, niet om te ruilen maar om te brengen. Ik ben bezig met opruimen en de mooie dingen gaan dan naar Jottem.



De foto's van Jottem komen van hun site: Vernieuwd Jottem


Reacties

  1. Een collega trakteerde op zijn verjaardag appeltaart van Jottem. Die was erg lekker .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten