Gewoon een uurtje kleuren


Op een mooie dag was ik in de tuin, Naomi was aan het spelen en ik ging lekker kleuren.



Opeens voelde ik ogen, vreemde ogen die naar mij keken..



Er stonden kleine figuurtjes bij mijn kleurpotloden. Ik ken ze niet allemaal, maar ik herkende een roze varkentje, Peppa Big.

Gelukkig werd ik al gauw vriendjes met de kleine figuurtjes. Ze lieten mij met rust, en ik kon verder kleuren.
De kleine chef kok in huis, gaf mij tijdens het kleuren een culinair hoogstandje:
Een omelet du chef
Na dit heerlijke omelet du chef, kon ik er weer tegen aan. Mijn kleurplaat zag er zo uit toen ik ging opruimen omdat we gingen eten:

Ik heb een aantal dagen af en toe gekleurd. Hij is nog niet af, maar hij ziet er zo nu uit:
Ik hoop vanavond hem af te kunnen kleuren, lekker in de tuin met thee of water erbij.

Doen jullie nog mee met mijn prijsvraag? Zie hier, morgen maken Hazel, Ulle en Bodile de winnaar bekend.





Reacties