Made by Céline 2.0



Al een tijdje spookte het door mijn hoofd om een 
365-dagen project te gaan houden.
Esther schrijft mooie verhalen elke dag, 
over dingen waar zij van hout. (geen spelfout. )

Maar zou ik dat ook kunnen, 
lang over nagedacht.
Ik heb besloten om geen 365 dagen project 
te gaan houden.

Wel heb ik besloten om bijna elke dag iets te
bloggen. 

Maandag: Read by Céline
Dinsdag: Poppendinsdag
Woensdag: Borduur update of een verhaal 
Donderdag: Terugblik donderdag
Vrijdag: Crea 5219
Zaterdag: Kleur bekennen
Zondag: Rustdag, dus geen blog online

Ik heb ook besloten om mijn blog een nieuwe frisse, 
omgeving te geven.

Tot maandag!



Reacties

  1. Prachtige nieuwe kleuren op je blog; je bent vast lekker opgeladen in de vakantie. Leuk om (bijna) iedere dag iets te bloggen, maar laat het geen 'moeten' worden hoor!
    Veel plezier met het werken aan je vernieuwde blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je niet nadoen, elke dag bloggen! Ik wens je veel succes :)
    Had je trouwens mijn e-mail nog ontvangen met mijn adres?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten