Christmas Stitch-A-long deel 3


Ik ben begonnen aan deel 3 van de 
Christmas Stitch-a-long.

Deze was van vorig jaar, dus er staat 2019 in het patroon.
Ik twijfel of ik 2020 of helemaal niets ga borduren.

Eerst maar eens afmaken.

Links boven in op de foto, ligt een lapje stof.
Deze heb ik tijdens Stoffencircus gekocht.
Hiermee ga ik ook nog iets doen.
Alleen weet ik nog niet wat...



Voordat ik een foto kon maken van het resultaat,
zag ik iets bruins...



Hazel ging er met de buit als een haas ervandoor.
Ze riep nog, dat ik rond Kersttijd, maar eens in Ulle's bos moest kijken.

Tsja, dat wordt dus nog wachten.
De restjes garen heb ik in mijn vergaarbak/ doos gedaan.



Conclusie van dit borduurwerkje:
Ik vond het leuk om te maken.
Heb ook mijn eigen draai in kunnen maken,
maar dat zien jullie ergens volgende maand...

Reacties