Crea 5220: Bloem


In dit bakje bewaar ik mijn bloemen.
Geen echte bloemen, maar bloemen voor in mijn haar.

Ik draag namelijk elke dag een bloem in mijn haar.
Waarom? Ik weet het niet meer, maar het is inmiddels
mijn handelsmerk geworden.
Ik sta ook bekend in de Albert-Heijn als die cassiere met de bloem.
Er is een mevrouw die mij bloemetje noemt..


Bij de Crea met het thema rood
liet ik mijn rode bloemen zien.
Nu laat ik dus bijna alle bloemen zien.
Er zwerfen vast nog bloemen door het huis...


Welke kleur bloem zou er volgens jou,
er nog bij moeten?



Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

 

Reacties

  1. Wat heb je veel verschillende! Leuk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je iedere dag je haren mooi versiert met een bloemetje! Leuk ook dat je daardoor herkend wordt door veel mensen en dat je ze een extra vrolijke aanblik geeft bij de kassa! De opdracht van deze week is je letterlijk en figuurlijk op het lijf geschreven. Vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat dat zo bij jou hoort. Ik denk dat je heel veel mensen een glimlach bezorgt. Een mooie collectie heb je.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vinden klanten natuurlijk heel erg leuk! De mevrouw met de bloem in haar haar.. wedden dat ze om een extra boodschapje komen om te kijken welke je nù weer in hebt? En het zal dan ook wel mooi matchen met je kleding, denk ik zo...
    Als ik een doosje met zulke bloemen had, dan zou blauw daar rijk vertegenwoordigd zijn...
    Van lichtblauw, lavendel, aquablauw naar ultramarijn en oud blauw...
    Maar iedereen is anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk! Ja, soms groeien gewoontes vanzelf. Het zijn mijn favoriete kleuren. Niets meer aan doen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk al die verschillende bloemen voor in je haar.
    Geweldig toch dat ze je zo noemen, dat onderscheidt je van de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die verschillende bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a nice idea!! He conveys joy and smiles! I love daisies...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wat grappig zo'n bloem in je haar. Het staat lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie verzameling bloemen heb je Celine, en wat zal dat
    leuk staan in je haar. Grappig ook dat de mensen je de caissière
    met de bloem noemen. Zelf denk ik dat een lila of cyclaam kleurige
    bloem jou ook heel erg mooi zal staan. 🔴🟡🟣

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten