Crea 5221: Creatief met de C

 Na de A en de B komt de 

 
C !

De C van :
Citroen
Chocolade
Cleopatra 


Of ....

Céline.

Maar waar vind ik een borduur-patroon van mijzelf?
 
Op zaterdag 23 januari viel de nieuwe
CrossStitcher op de mat.
Ik had namelijk in december een abonnement genomen op
dit tijdschrift.
Voor verschillende reden ben ik hier erg blij mee.




Dit is het patroon dat mij aansprak:


Ik heb de dame aangepast naar mij zelf: de kleur bril en uiteraard ook een bloem in haar haar!
Van mij zelf vond ik het erg knap, dat ik in een bestaand patroon iets kan toe voegen,
namelijk een bloem in het haar.


Zo is het geworden;

Als twee druppels water!



Neem ook een kijkje bij deze dames:




Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Zeker knap dat je het patroon aan kon passen want inderdaad,die bloem in het haar hoort bij jou! Leuke uitwerking Cèline 👌🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo dat heb je zeker knap gedaan Celine, ook deze strik staat
    je prima en hoort helemaal bij jou. Mooi goudkleurig bril montuur.
    En de letters zij allemaal heel sierlijk, geslaagde uitwerking weer👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap gedaan! Wat leuk dat je hezelf hebt geborduutd, je moet er maar opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, dat is nog eens leuk, jezelf borduren, gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk de C van Céline, dat kan niet missen... Wat heb je het leuk gedaan en aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dat je jezelf hebt geborduurd, ze lijkt zelfs wel een beetje op mij. ☺
    De geborduurde C is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is echt super leuk en goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan, ook leuk dat je gaat experimenteren en je eigen draai aan een
    patroon geeft! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het patroon kunstig veranderd, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten