Poppendinsdag: Valentijnsdag

 Hazel, Ulle en Bodile kwam terug van een wandeling door het bos.

Hé wat is hier gebeurd? vroeg Hazel. Wat is er ? vroeg Ulle. Bodile was ook nieuwsgierig. 

Ze gingen de kamer binnen. Daar hing een mooie slinger en er lag iets op tafel.

Heb jij dat gedaan? vroeg Hazel aan Ulle.  Ulle schudde zijn hoofd, misschien Bodile?

Bodile zei dat ze dit niet gedaan heeft. Hazel was het ook niet!


De vriendjes bekeken het cadeautje van top tot teen. Er zat geen kaartje aan met een afzender...

Ze maakten het open: 


Ohh lekker chocolade! riep Ulle uit. Hazel en Bodile keken naar hem, zou hij de chocolade zelf allemaal op eten?  Nee, Ulle ging het uitdelen, ze kozen allemaal een lekkere bonbon. 


Tijdens het smullen van de bonbon, vroegen de vriendjes wel af wie dit gedaan heeft.

Ze hebben zelf geen idee, jullie misschien wel?








Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

















Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Zo, wat een bofferds!
    En waar is het molletje? Die krijgt toch zeker ook wel een bonbonnetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor... Geen idee eigenlijk wie dat gedaan heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Dat is helemaal echt, als de afzender geheim is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie slinger! Mmmm lekker bonbons :) Ik weet het ook niet hoor ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig blog heb jij zeg!
    Ik heb sinds een poosje ook een blog en misschien vind je het leuk om er eens een kijkje te komen nemen? Laat je verwonderen...
    Je hebt er vanaf nu weer een volger bij.
    Namasté , * Free Spirit *

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten