Colours of spring and summer deel 1

 

Bij de Cross Stitcher van juni 2021 kreeg ik een gratis kado-tje. Het was een pakketje om een tasje te maken. Ik vond zelf het tasje niet zo mooi, het patroon dan. Maar in de CrossStitcher van april stond een patroon van de Colours of Spring. Hiervan vond ik de regenboog erg leuk. Die ging ik er op borduren.

Tijdens het borduren van de regenboog kwam de twijfel. Is de eerste paars niet te hard voor een regenboog?


Na veel wikken en wegen heb ik besloten om het paars eruit te halen.


Ik had kleurtjes gezocht die overeen komen met het voorbeeld, dus 
alles behalve het groen er uithalen!


Tijdens het borduren kwam ik er achter dat ik een kleur mis.
Naomi heeft als expert mee gekeken: ja klopt, je mist een kleur mama!



Nu moet ik alle kleuren hebben.




Dit is het eindresultaat, ik ben blij dat ik de eerste paars eruit
heb gehaald.
En dat ik naar de expert geluisterd heb.



Reacties

  1. Een regenboog verschijnt niet zomaar, zelfs niet op jouw stramien ;o)
    Goed dat Naomi je heeft geholpen, de regenboog ziet er nu picobello uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten