Crea 5221: Hazel, Ulle & Bodile en de letter M


Ulle heeft een plan voor de letter M.

We gaan muizen testen, zegt hij met een glimlach.

Hazel en Bodile lachen niet.

Muizen!!!

Hazel vindt het niet leuk, zij is vegetarisch en eet dus geen vlees.

Bodile vindt het ook niet leuk, zij eet wel vlees, maar geen 

muis.


Muizen zijn voor uilen, zegt Hazel.

Ja knikt Bodile.

Ulle lacht heel erg hard.

Hahahaha

Dachten jullie dat ik echte muizen bedoelde?

Nee, dat zou ik nooit doen.

Ik heb deze muizen gekocht.




Ulle zet 3 pakken op tafel:

roze muisjes, witte muisjes en gestampte muisjes.

Deze gaan we testen.



Ohh zeggen de dames, deze muizen lussten we wel!



Al gauw zaten er 3 hapjes in een beschuit met muisjes.



Hazel vond de roze en blauwe het lekkerst.

Bodile vond de roze het lekkserst.

En Ulle?



Die vond álle muizen het lekkerst. 



Hou jij ook van muizen op je beschuit of brood?



 Neem ook een kijkje bij deze dames:





Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij

Reacties

  1. Ik eet ze zelden, maar ik lust het wel allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het lezen van 'muizen testen' had ik geen idee wat Ulle bedoelde ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig geen echte muizen! Wat zullen ze gesmuld hebben.
    Deze muizen zijn niet aan mij besteed; ik houd niet van zoet...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lust ze ook alle drie hoor, maar het meest snoep ik van de gestampte !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hazel, Ulle and Bodile ... "very sweet" guys !!!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is lang geleden dat ik muizen heb gegeten...ik eet af en toe een beschuitje met jam, maar verder geen zoet op de boterham. Maar die gestampte muisjes zouden zomaar het huis kunnen binnen trippelen na jouw verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten