Dag 73: Heel Holland bakt.

 Naomi en ik kijken graag naar het programma,  Heel Holland bakt. Niet op zondagavond,  maar in de dagen erna.

We besloten vandaag om mee te doen:


Met appeltaart!


Niet met de appels van onze boom, maar van de fruitmand.

Mijn appeltaart mislukt altijd, dus had er een hard hoofd in. 

Zo kwam de taart uit de oven:


Ik vind hem niet slecht uit zien. 
Maar hij moet nog langs de jury..

Volgens het jurylid zat er een klein beetje kaneel teveel in...
Het bordje ging leeg!



Reacties

  1. Nou, je appeltaart ziet er verrukkelijk uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dan zal het wel meevallen :))
    Nu ik een goede keukenmachine heb vind ik een appeltaartje een eitje om te maken. En een kleintje stop ik in de airfryer gaat ook heel goed

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten