Dag 138 : Hazel, Ulle & Bodile en de letter X

 


Ulle heeft gevraagd of Hazel en Bodile om naar een speciaal plekje in het bos te komen.
De dames zijn benieuwd waarom ze hier moesten komen.
Ulle is zenuwachtig... zou alles goed gaan?



Waar zit Ulle op? vroeg Bodile zich af.
Hazel keek eens goed, het is een 


Xylofoon!

Ulle ging er op spelen,
Hazel dacht: Dat kan vast niet goed gaan, een uil en een xylofoon.
Ik doe mijn oren dicht:


Maar de betoverde klanken van de xylofoon bereikte ook Hazel.
Ze vond het prachtig!

De dames klapten heel erg hard voor Ulle.
Bodile vroeg: Wanneer heb je dit geoefend? Ik heb niets gemerkt.

Ulle verteld:
In augustus vond ik bij de oma en opa van Naomi een 
xylofoon.
Ik dacht dat dát perfect was voor de letter
X.

Stiekem ben ik gaan oefenen op de xylofoon.
Daarom was ik zo geheimzinnig.

Bodile en Hazel knikken, ze snapten het nu!
Ze vonden het leuk dat Ulle het geheim had gehouden.


Neem ook een kijkje bij deze dames:



Reacties

  1. Dat is zeker knap van Ulle, zolang een geheim bewaren :)
    Weer een leuk verhaal, ook voor jou en de poppenfamilie een X
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, eindelijk is het geheimzinnige raadsel opgelost! Die Ulle toch... Maar ik vind het heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was al flink van te voren bezig met de X, je berichtje is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten