Januari Wipgo nummers: 6 & 10

De nummers van januari zijn bekend:

Wipgo nr 6 is de Uilen patchwork deken 


Tot nu toe heb ik deze 2 uilen.
Daarvan je nog geen deken van maken.
Dus is mijn doel voor deze maand:
1 uil.

Ik had bij Ikborduur.nl een mooie patroonblad met uilen besteld:



Het zijn regenboog uilen . Hiervan ga ik er 1 borduren. En de kleur wordt :


oranje!  Deze zou Esther vast ook leuk vinden.

Wipgo nr 10 is een Elsa kussen:



Ooit eens gekocht, maar nooit gemaakt.

Doel is zie maar hoever je komt. Nou ik ben benieuwd.

Het is een voor bedrukte kussen, en ik weet niet of ik dat kan. Want ik werk meestal met een telpatroon.

En dan heb ik ook nog de Advent Animals die wachten, én een geheim project. Daarover kan ik nog niets overzeggen.

Ik wil ook weer in mijn Bullet Journal schrijven.  Genoeg te doen dus.

Aan het eind van de maand laat ik het resultaat zien. Behalve van het geheime project. 

Reacties

  1. Dat is een heel lijstje een voorbedrukt patroon lijkt me toch veel makkelijker dus dat lukt jou wel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten