De draadjes pot van 2022 en nu

 Het begon allemaal hier, in de blog legde ik uit dat ik draadjes ging verzamelen.


En op 15 juni 2022 had ik een bodempje gevuld met draadjes.


Dit is de draadjes pot van eind december 2022:



Maar voor 3 juni 2022 had ik een andere draadjespot, namelijk deze:


Hierin zaten óók nog draadjes:


Ik heb de inhoud van beide draadjespotten in een zakje gedaan en dat 
zakje zit nu in de oude draadjespot.

Met de ( honing) draadjespot ga ik weer verder. 
Ben benieuwd of het meer of minder is dan vorig jaar!

Reacties

  1. Het is een kleurrijk gezicht zo met al die draadjes. Als ik het goed heb, deed je er alleen borduurdraadjes in? Dan heb je al een heleboel geborduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog inderdaad dan heb je flink doorgewerkt als het allemaal borduurdraadjes zijn. Ga je er nog wat mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten