Made by Céline oktober

 Ik laat jullie zien wat ik heb gemaakt in oktober:


Ping Panda van de Advent Animals. 




De uilen klok. 
Ik moet deze nog in elkaar zetten. 


Mijn eerste kerst borduurwerkje. 
Voor een kerstswap. 
 


Momenteel ben ik bezig met deze sok. 
Het wordt een kerst sok voor een kerstswap. 
Ik kan er helaas niet meer laten zien dan dit. 
Later als het bij de nieuwe eigenaar is, wel. 

De nummers van WIPGO zijn bekend. 
Nr 3 & 8
Sinterklaas merklap en het ABC kussen. 
Ik weet nog niet of ik hieraan ga borduren. 
Want ik wil eerst de Kerstsok af. 
En ook nog wat voor Kerst borduren. 

Zaterdag 4 november gaan Naomi en ik naar de KreaDoe. 
We gaan leuke dingen kopen en wat workshops doen. 
En en Creachick ontmoeten ! 

Reacties

  1. Wat ben je een hoop leuke dingen aan het borduren! En jullie hebben een leuk uitje in de agenda; veel plezier op de KreaDoe, misschien gaan jullie wel op de foto met Creachick!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurwerken allemaal Celine, ziet er heel goed ut.
    Geniet volop bij de KreaDoe, veel gezelligheid wens ik jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooie gemaakt, vooral de uiltjes vind ik super tof.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten