Terugblik op donderdag: Boektober

Vandaag precies 2 jaar geleden kwam ik het idee om mee te doen met Boektober.
Boektober is een uitdaging om in de maand oktober een stapeltje boeken te lezen. Boeken die je graag wilde lezen, maar niet aan toe kwam.
Nou dat leek mij wel wat.  In 2017 wilde ik deze boeken gaan lezen:

Siska Mulder met zachte hand.
Pieter Aspe met de doos
Santa Montefiorde met de dochter van de imker
en met de vrouwen van Deverill.
Valentine Goby met De Kinderbarak.

Hoeveel boeken had ik gelezen? 
Nul komma Nul, het waarom lees je hier

Vorig jaar probeerde ik het opnieuw, Boektober.
Maar dan anders: geen stapeltje, gewoon lezen en niets moet.
Het resultaat was 3 boeken.

En dit jaar?
Doe ik niet mee aan Boektober.
Ik lees toch wel, oktober of niet ,
bloggen erover doe ik ook al.
Lees maar eens op de maandag,
Read by Céline

Reacties

  1. Ik las vroeger heel veel! Nu nog steeds elke dag een tijdje voor ik ga slapen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een leesdip. Maar een boek die je vroeger had gelezen en opnieuw leest kan je ook uit deze dip halen. Harry potter bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten