Crea 5220: Boektitel

Welke boek titel zou ik eens gebruiken voor deze opdracht?

Niet de boektitels die ik een heb gelezen, want dat kan je zien op Read by Celine.

Misschien is het boek  Rimpels wel een leuk idee? Wist je dat Esther een nieuw boek wil schrijven over de aapjes Mascotte en Roodstaart? 

Foto van Esther ( ik heb toestemming gekregen om deze foto te plaatsen )

Hazel heeft gelijk al een boek besteld!

Ik was vroeger ook bezig met een boek aan het schrijven. Ik heb nog alle aantekening en kladjes. Het ging over mijn twee katten, Beauty en Blacky, tijdens de Tweede Wereldoorlog...

Het boek is tot nu toe niet af, ik weet ook niet of ik verder ga schrijven, want Blacky woont niet meer thuis

Voor andere boektitels:

Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.



Reacties

  1. Die Hazel toch die is er als de kippen bij, haha, en wat leuk
    te lezen dat je zelf ook bezig bent geweest om een boek te
    schrijven over je twee katten, als je al veel verzameld hebt
    is het misschien juist leuk om daar weer eens verder aan
    te gaan werken.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat ziet er veelbelovend uit... ik kan Hazel geen ongelijk geven.
    Ik hoop maar dat hij er nog eens over gaat vertellen!
    Verhaaltjes schrijven, ik deed het vroeger ook. En mijn oma ook ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verdrietig dat Blacky ineens voorgoed verdwenen was.... Ik heb hetzelfde mee moeten maken, dus het blijven luisteren en zoeken kan ik zó goed begrijpen. Maar we hebben ermee leren leven, al blijft het altijd moeilijk...
    Ik kan me voorstellen dat je destijds geen zin meer had om verder te gaan met de verhalen van Beauty en Blacky, zoiets moet je ook niet forceren. Wie weet komt ooit het schrijversgevoel weer terug en dan ben je blij dat je de notities bewaard hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie weet, misschien ga je nog eens verder met je aantekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap om zelf iets te schrijven, hoop dat je verder gaat met je verhaal over Beauty en Blacky, misschien krijg je wel weer inspiratie.
    Leuk allebei die aapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie weet, misschien is het woord van deze week de aanzet om verder te gaan met je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I can understand you .. We had several kittens before Janis and Leonhard. Everyone has taken away a piece of their heart .. Surely you will feel the moment inside you to start writing again .. I hug you, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten