Crea 5220: Wit


Het woord van deze week is WIT.


Dit is Witje.
De knuffel van Naomi al sinds jaar en dag.
Hij moet overal mee. 
Als zij verdrietig is, troost Witje haar.
Hij veegt met zijn lange oren,
haar tranen weg..
Soms komt Witje mij ook troosten.
Vooral als ik uien aan het snijden ben...


Alleen Witje is niet alleen.
Ik heb er nog 2 Witjes!
Voor als er 1 in de was moet. Want soms wordt Witje vies.
Of hij raakt kwijt...

Maar wie van de drie, 
is de echte Witje..
De Witje die nu geknuffeld wordt door Naomi.

Is het de rechtse, middelste of linkere?

Witje zou het leuk vinden, als je in je reactie het antwoord geeft.
Je kan er niets mee winnen.
Zondag komt dan de uitslag online.


Neem ook een kijkje bij deze dames:

zij hebben ook leuke uitwerkingen.

Reacties

  1. Witje past perfect bij het woord van deze week. Je hoefde er vast niet lang over na te denken; de lievelingsknuffel van Naomi! Heerlijk dat ze zo'n knuffel heeft waar ze al haar emoties bij kwijt kan en die zelfs nog kan helpen bij jouw tranen😉.
    De echte Witje zit in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve knuffel is de lievelingsknuffel van Naomi, en heel handig
    dat je er drie hebt, je weet inderdaad maar nooit, als zo'n knuffel
    zoek raakt dan is er gelukkig toch nog en lievelingsknuffel.
    Ook ik denk dat de middelste knuffel op dit moment door Naomi
    geknuffeld wordt, en dat komt omdat ik iets van blauw zie?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je wat mij opvalt Celine, sinds we allemaal met de nieuwe
    interface van blogger moeten werken duurt het uren voordat een nieuwe post
    zichtbaar wordt in je leeslijst. Alleen als jij een post publiceert staat het binnen
    een paar minuten in de leeslijst net zo als dat altijd was bij de oude blogger.
    Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt, heb je daar een trucje voor???
    Zou het graag van je horen.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je er drie hebt! Wie van de drie? De middelste?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd handig, een extra knuffel als je kind er zo aan gehecht is. Ik denk dat de linkse de echte is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige knuffels. Wie van de drie ? Ik zeg rechts.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie knuffel (s)... Ik denk dat Naomi de middelste momenteel in gebruik heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Witje is really cuddly ... is the middle one?
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk toch zo'n knuffel helemaal voor jouw alleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten