Lucht ballonnen- Avril

Behalve borduren, kleuren, lezen en kettingen maken, heb ik nóg een hobby.
Ik heb er geloof ik, al eens eerder over geblogd.
Het is namelijkBullet Journal.
Ik hou geen hele agenda's bij, maar meer herinneringen. En om die mooi te bewaren , plak, knip en teken ik in mijn Bullet Journal.

Deze keer worden het luchtballonnen. Voor de maand april.
Dit is de basis.




Ik zocht nog naar een mooie achtergrond, en wie zoekt, die zal vinden:




Nu nog een geheel maken:







Zo kan ik mooi de maand April / Avril, afsluiten.









Dit was een blog in kader van de Crea5221: Deze week en volgende week staat de letter L centraal.

Reacties

  1. Ik ben wel eens zoiets begonnen, maar dan vergeet ik het weer. Leuk is het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere vrolijke bladzijde is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, om je zo uit te leven op de pagina's. Het is zo'n leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten