Dag 187 : Een opdracht voor Céline, deel 2

 Vorige week begon ik met mijn 

lootjes trekken opdracht.

De opdracht van deze week was:


Bak koekjes of cake. Alleen dus, geen Naomi erbij.

Ik keek in mijn voorraadkast, daar koos ik deze twee mixen:


En het is geworden......


Cupcakes met chocolade stukjes erin.
Ze smaken lekker, en gelukkig kan je ze invriezen....

Wat vond ik van deze opdracht?
Wel, leuk...maar met Naomi bakken is toch nét iets gezelliger.

Dit is de opdracht voor volgende week:


Maak een boswandeling.....

Reacties

  1. Tja, daar moest ik even over nadenken, in je opdracht gaf je duidelijk aan: alleen koekjes bakken, zonder je dochter. Nu heb je dat geprobeerd en was het niet zo leuk als je dacht.
    Misschien is samen toch leuker, gezelliger :) Probeer je bij opdracht 2 om samen naar het bos te gaan, gezellig :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten