Poppendinsdag: Het vriendenboekje

Het Vriendenboekje is in oktober 2021 gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand,schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.



Snoezie had van Kleine Regenboog het vriendenboekje gekregen.

Hij heeft lang na gedacht aan wie hij het boekje zou doorgeven.



Gelukkig had ze tijd om in het vriendenboekje te schrijven:



  1. Wat is jouw naam?       

                                                                Mijn naam is Roodkapje.     


2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?     

Die dag dat Ulle en de schaapjes bij mij thee kwamen drinken.


3.Waar ben jij bang voor?    

Ik ben niet bang voor de wilde dieren in het bos.
Maar ik kom niet graag meneer de Wolf tegen.
Ook Victor de Vos kom ik liever niet tegen.     
     

4.Wat is je lievelingseten?     
Grootmoeders soep!
Zij maakt de lekkerste soep van het hele bos.
Maar ze wil mij het recept niet geven.            

5. Welke kleur vindt jij mooi?       
Rood   


6. Wat is je lievelingsdier?       
Alle dieren behalve vossen en wolven.    
     

7. Wat wil nog eens doen?   
Wandelen in het bos zonder gevaar.  
         

8. Wie zou je willen ontmoeten?    
Ik wil wel Frau Hölle ontmoeten.
En sneeuw maken, zodat meneer de Wolf ingesneeuwd is.


Reacties