De bodem van de pan

 


De bodem van de pan van Florence Aubenas.


Het begon toen ik op Instagram een trailer zag van een Franse film. Ik dacht hiervan wil ik meer weten. Ik kwam er achter dat het gebaseerd is op dit boek.


Journaliste  Florence Aubbbenas uit Parijs onder cover als werkzoekende in Caen.
Ze schrijft over haar belevenissen om werk te zoeken. Maar ook over het werk wat ze krijgt en de mensen die ze daar ontmoet.
Ik had er wat anders van verwacht van het boek. Er zaten ook heel veel namen in. Opeens wist ik niet meer wie wie was. 

De film lijkt mij leuk om te zien.  Alleen niet in de bioscoop want ik vind het te duur voor 1 film te kijken.  Misschien komt het op Netflix ooit.


Reacties

  1. Ik had een vrijkaartje en koos voor deze film: Entre deux mondes. De film vond ik mooi. Maar mijn laatste ervaring met allebei doen, dus het boek lezen én de film zien, was niet zo goed. Omdat mijn beeld na het lezen van het boek heel anders was dan wat ik in de film zag. Tja... maar toch word ik nu nieuwsgierig naar het boek. Misschien over een tijdje?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten