Pierre Penguin & Pearly Pig / Advent Animals


Vorig jaar organiseerde Corina, een advent-uitdaging.
Ik vond het zo leuk om er aan mee te doen, maar helaas was ik niet
voor Advent klaar.
Daarom besloot ik om dit jaar vanaf 1 september te beginnen 
Elke week laat ik mijn vorderingen zien.
Zal ik dit jaar dan toch op tijd zijn?




Ik zou deze 2 dieren vorige week donderdag af hebben,
maar dat is niet gelukt. 
Ik hoop dat ik gauw weer bij loop!

Week 5/13


Pierre heeft de Kerstborrel al ontdekt. 
Maar denk erom Pierre, stap niet in de auto!






Pearly Pig heeft haar parel ketting omgedaan.
Ik ga misschien nog met kralen een ketting voor haar maken.
Maar ze staat er schattig bij!

Reacties

  1. Erg leuk dat je ze allemaal borduurt! En ook dapper trouwens, het is echt een flinke klus!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten