Colin Cardinal & Remy Rabbit Advent Animals

                         Vorig jaar organiseerde Corina, een advent-uitdaging.

Ik vond het zo leuk om er aan mee te doen, maar helaas was ik niet
voor Advent klaar.
Daarom besloot ik om dit jaar vanaf 1 september te beginnen 
Elke week laat ik mijn vorderingen zien.
Zal ik dit jaar dan toch op tijd zijn?



Ik kijk af en toe op Instagram hoe de dieren eruit komen te zien.
Bij Colin Cardinal ( kardinaalsvogel) kwamen er bollen op het huisje.
Zowel Naomi en ik vonden die bollen niet leuk.

Dit is het resultaat:

E
r zitten wel wat foutjes in, maar dat zie je niet!
Ik vind hem goed geslaagd.

En opeens had ik de kolder in mijn hoofd. 
Ik had geen zin om op volgorde te borduren. 

Naomi mocht er 1 uitkiezen, en het werd deze:





Remy Rabbit, is hij niet schattig?
Hij lijkt een beetje op Witje....

Reacties

  1. Wat een prachtige patroontjes en heel mooi geboduurd. Ik zie geen foutjes hoor, die worden meestal alleen door de maakster gezien 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie borduurtjes, och en foutjes... Gewoon variaties toch? 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten