Poppendindag: Het vriendenboekje

 Het Vriendenboekje is in oktober 2021 gemaakt door Hazel en Bodile.

Bijna elke eerste dinsdag van de maand,schrijft een vriend van 

Hazel, Ulle en Bodile in dit boekje.


De laatste keer had Roodkapje in het vrienden boekje geschreven.

Zij maakte een afspraak met meneer de Wolf in het bos.
Ulle kijkt achter de boom toe. Hij vertrouwd de wolf niet zo.

Meneer de Wolf vertrekt met het boekje naar huis.
En Roodkapje?

Die ging naar oma koekjes brengen, met Ulle!

Dit schreef de Wolf in het boekje:



                                                         1. Wat is jouw naam?   

                                                             Meneer de Wolf, natuurlijk


2. Wat is de leukste herinnering aan ons samen?     

Dat jullie mij geholpen hebben met mijn dak en deur. 


3.Waar ben jij bang voor?

Voor niemand! Ik  ben een wolf.      
           

4.Wat is je lievelingseten?       
Roodkapje, nee nee
Rode soep bedoel ik.          


5. Welke kleur vindt jij mooi?      
Rood en wit zoals een geitje... geitenkaas.    


6. Wat is je lievelingsdier?      
Ik lust alle dieren, ik bedoel ik vind alle dieren lief.

         

7. Wat wil nog eens doen?   
Een heerlijke maaltijd eten met vlees!
Ik mis het zo...
            

8. Wie zou je willen ontmoeten?     
Mijn grote voorbeeld , mijn verre neef uit het Sprookjesboom-bos






Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties