Paddestoelen

 Ik zag iets leuks voor bij komen van Elisabeth.

Dit wilde ik ook wel maken.


Eerst heb ik met potlood getekend.

 Zelf kan ik niet zo mooi tekenen, maar  Pinterest heeft leuke voorbeelden. 

Toen heb ik het met aquarel potloden ingekleurd. 

Was leuk om te doen, vooral met water erbij.


Ik heb het goed laten drogen en toen met een witte pen de stippen van de paddenstoelen gekleurd.
Met een zwarte pen heb ik de lijnen getekend.

Ze zien er leuk uit. 
Ik heb ze nog niet uitgeknipt, omdat ik het nog weet of ik ze gebruik als decoratie.
Of voor in mijn Bullet Journal.

Bedankt Elisabeth voor het idee! 

Reacties

  1. Dat heb je prachtig gemaakt Celine, ja leuk is dat hé inspiratie krijgen
    bij anderen, in dit geval bij Elizabeth. Je paddenstolen zijn super, ben
    benieuwd hoe je ze gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt dat jij wel mooi kunt tekenen hoor, Celine. Het zijn hele vrolijke paddenstoelen geworden. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je paddenstoelen zijn leuk geworden :) Zoals je schrijft, je kunt ze voor diverse dingen gebruiken, een kaart ervan maken is ook leuk. Ook leuk dat je inspiratie kreeg door een blog van Elizabeth. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker bezig geweest... en die paddenstoelen zijn voor veel doeleinden bruikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten